Column

Friday, April 1, 2011

Aku@TV1. SIARAN LANGSUNG!!

Maklumlah kan, semuanya tak pernah pergi program siaran langsung (LIVE).  Sekali datang ada la sedikit kejakunan kat situ.  Memasing remind kat cameraman suh fokus sebab nak masuk tv katanya.  Hehehe... Bukan senang ye tak?  Sebelum siaran bermula kitorang kena off henpon supaya tak mengganggu perjalanan program especially radiation henpon yang kuat akan mengganggu kamera yang ada kat around kitorang tu. 


Kisah dalam Studio 1, Angkasapuri

Program ni namanya, Dialog.  Dipengacarakan oleh Suhaimi.  Tak ingat aku nama penuh dia tapi memang hensem orangnya.  Oopsss, tapi dah kahwin tau.  Disebabkan aku dok belakang tetamu/panel yang dijemput, dah memang automatically aku akan pandang muka dia tanpa henti..muahaha...agak gatal la kan.. Sejam bersiaran tak rasa pun.  Tau-tau dah habis.  Lupa pulak nak bagitau, tetamu malam tu, menteri kesayangan kami-kami ni lah, YB Senator Dato' Sri Shahrizat Abdul Jalil, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.  Siaran dari 10.00 malam sampai 11.00 malam.


Sebelum balik - picca wit handsome guy

Seronok jugak sekali-sekali pergi program siaran langsung ni rupanya.  Sampai dapat offer dari pihak RTM untuk datang lagi.  Kecil tapak tangan, 1 coaster lagi kitorang bagi.  Ha, amik ko!! 

Apapun,  ni kenangan dan pengalaman baru untuk aku.

2 comments:

NoRa MaNJa said...

Memang syok giler leh kuo TV...1 kampung hebohnye..
Ajenye iye, pertama kali masuk TV abih ati sumer org...

SHILAZIZI said...

1st time lak tu kan...pasni ada lagi tu..hehe...