Column

Friday, February 4, 2011

Tengok wayang dengan RedMummy!!!

Dah 4 hari aku tak berblogging.  Hari ni aku berblogging kembali even internet access via my broadband ni tersangat-sangatlah lembab nya..very very the slow.  Aku terbaca RedMummy punya tweet,

Tetiba aku teruja giler..  Ye lah kan, siapa yang tak excited bila dengar je nama RedMummy kan..kan??  Aku pun reply tweet dia...


RM ni antara idola blogger-blogger kat Malaysia ni termasuklah aku. Tak caya?? Tengok kat RedMummy ni.  Bukan ribu-riban je peminat dia tapi berjuta-juta lemon!! Aku baru je belajar bab blogging-blogging ni.  Selalu jadi silent reader je.  Ni pulak RM anjurkan tengok movie dengan RM readers.  Peluang keemasan ni.  Kenalah cuba rebut! Tak cuba, tak tahu!!!  Bukan senang nak jumpa RM, selebriti blogger ni. 
Sekali RM reply tweet aku...

Aku jumpa artis pun tak excited macam ni tau. LOL.. Hope I'll be one of the lucky RM reader.

No comments: