Column

Thursday, December 29, 2011

Makan-makan==> De' Warung...selera Malaysia

 
 
 
Sekali lagi aku dapat makan kat tempat yang best.  Dan yang lagi best bila Gendut belanja lagi!! Hoye...hoye... Kali ni aku makan kat De Warung, Bandar Seri Permaisuri. Bukan warung tepi jalan tau, namanya aje macam tu.  Kelas jugaklah restoran ni walaupun panggilnya warung.  Kira dekat jugak dengan dengan restoran yang aku pernah pergi dulu =>http://shilazizi.blogspot.com/2011/08/makan-makan-pormtip-thai-bbq-seafood.html
 
 
muka lapo ni...
 
Aku pilih tempat duduk dekat dengan kaunter tapi outdoor. Memang sempoi. Ala-ala lunch date gitu. Aku dengan Gendut makan nasi putih, special menu diorang, ayam De Warung dan tomyam seafood.  Memang terbaiikkk... Minum air suam pulak tu. Lagilah layan.  Gendut order air cincau.  Yang bestnya air diorang ni serve dalam gelas besar.  Memang puas. Harga pun kira ok la. Tak murah sangat...mahal sikit je..
 
1st time aku makan tomyam sampai tinggal mangkuk je...hirup sampai habis!!!
 
 
Besar kan gelas air tu?? Puas minum weiii..
Tengok kat belakang tu, siap ada service bell lagi..ala-ala Pizza Hut
 
 
Licin......Gendut pun kenyang...hikhik..taknak ngaku yang aku sendiri pun kenyang jugak sebenarnya
 
Memang sangat-sangat aku syorkan korang pergi try makan kat sini..sempoi tapi syiookkkkkkk wooooo......