Column

Friday, March 23, 2012

Lembut Tapi Menikam!

Aku terbaca perkara ni dalam sebuah laman sosial...tak tau siapa yang create..nama pena, Bidadari Firdausi
 
Aku share dengan korang k =)
 
Saya DIAM bukan bermakna saya tak boleh LAWAN cakap awak
Saya SENYUM bukan bermakna saya RELA dimarah, dicaci atau dimaki oleh awak
Saya TUNDUK bukan bermakna saya KALAH
 
TAPI saya DIAM kerana saya tidak mahu MENYAKITI HATI awak seperti mana awak lakukan pada saya
Saya SENYUM kerana saya teringat NASIHAT MAK AYAH supaya JANGAN TINGGIKAN SUARA pada insan lain
dan Saya TUNDUK kerana saya YAKIN ALLAH sentiasa ADA bersama saya
 
Hakikatnya saya juga seperti awak...punya hati dan perasaan
 
By: BIDADARI FIRDAUSI
 
p/s: best tak tajuk??? hehe...

2 comments:

Alin said...

sy suka ayat tuh..heheh...
btw...lagu latar die lagi saya suke.,,,
lagu pe ye??

SHILAZIZI said...

shuraiya: sebab best la saya share kat sini =)