Column

Tuesday, July 3, 2012

Yeay, Makan Free!

Semalam, on the way balik rumah dapat call dari Justin, wakil Pizza Hut.  Tau tak apa dia cakap? Aku dapat jemputan untuk Pizza Hut Red Carpet Party! Yahhooo!! Dapat makan pizza free! 




Lepas je dia call, terus aku check website Pizza Hut ni.



Yeay, betullah nama aku ada!

Apa pun aku nak cakap terima kasih bebanyak kat rakan blogger, Hazman Fadzil sebab dialah antara punca-punca aku tersenarai ni. Weeee.... Thank you bro ;)

Tak sabar tunggu esok sebab nak makan pizza puas-puas, main game dan yang penting kenal-kenal dengan blogger yang lain termasuk pemilik blog wajib baca aku yang dah  membantu aku saat kegentingan aku tempoh hari.

Misi selain di atas, aku kena pujuk Gendut makan pizza! Dia tak pernah makan benda alah tu sebelum ni.  Hmm...agak-agak, dia nak makan tak?



No comments: