Column

Saturday, August 4, 2012

Make Over La Sangat!!

Nak jadi model, muka tak lawo tapi asal ada part make over je, mesti gila nak tadah muka! 

Gila glamor kan? Nasib ar. Janji aku tak nyusahkan orang kan. Tengok je kat side blog aku ni, kemain lagi berposing kan.. Baru-baru ni hakak dapat join make over lagi.  Actually, tu make over untuk cari cover girl Cleo dan Metropolitan.  Aku memang awal-awal dah tau, aku tak layak tapi sebab nak feeling retis kan, orang touch up muka, jadinya, aku join la sekali..



Ambil borang, isi dan peace!





Make over time =)


Selesai make up, dapat 1 copy make up list Clinique yang amoi ni guna kat muka aku...



With my make up artist


Pose!
One & only with hijab ;)



Juri untuk Summer Girl Search by Cosmopolitan & CLEO

The winner are.....

Nina & Belle Loh! Congrats girls!

Kalau korang nak tengok muka diorang jadi cover girl, 
belilah CLEO & Cosmopolitan yang latest!





3 comments:

diriku said...

salam ramadhan :)

Nadot said...

wah wah wah...
bagus tulll ske gi make over...

akak bukan tanak pegi, tp sian kat penganjur, habis mekap dorg nak mekapkan muke akak yang besar, bulat dan lebar ni..hohoho

SHILAZIZI said...

diriku: salam zulkaedah =) terima kasih sudi singgah blog yang tak seberapa ni.

Kak Nadot: saya memang suka bersosial ni, dari kelas makeover, makan-makan, jalan-jalan, shopping semualah..hehe...muka akak tak besar mana pun la. lagi senang nak mekap sebab kulit bersih je macam kulit baby...