Column

Monday, March 18, 2013

Karnival WOW....Memang WoW! Panasnya

Semata-mata nak temankan Gendut join Pertandingan Makan Sosej, kitorang terjah Karnival Wow Putrajaya 2013 ni.  Berpanas teriklah kat sini sampai pertandingan mula.  Disebabkan bukan tujuan untuk shopping, so, kitorang just jenjalan je la.  Makanan pun tapau dari rumah tau.  *Berjimat uols..hikhik...


Senyum sebab dapat aircond di tengah hari rambang

Memang Putrajaya ni, aku rasa panasnya membahang.  Terasa menggigit kulit walaupun pakai long sleeve t-shirt.  Woohoo!!  Okaylah, back to the story, sebelum pertandingan mula, kitorang sempat la tengok Upin Ipin buat persembahan, Siti Nordiana nyanyi...banyak lagi lah...tak larat nak citer..hahaha *dasar pemalas kan! =P 

Aku join pertandingan makan tembikai terpantas.  Memang tak terdaya wei sebab tembikai tu sangat besar dan aku memang jenis makan lambat.  Confirm kalah punya..hohoho... Aku tengok adik yang sebelah aku tu, sekelip mata je selesai tembikai tu! Wow! Badan lagi kecik dari aku kot.. Nasib kitorang baik sebab untuk pertandingan ni semua orang dapat hadiah.. Best kan..

Layan je la gambar ni ek..

Muka ada ala-ala mat rempit gitu, sekali ukir buah, nah! Melopong aku!


Sampailah giliran Gendut untuk pertandingan makan sosej.  Malangnya, untuk pertandingan tu, penyertaan dah penuh, so, dia beranikan diri untuk Lawan makan burger giant 1kg. Giler besar kot.  Aku yang tengok pun takut.  Apetah lagi dia yang nak kena makan.



Ready...burger 1kg tu..
Abang baju belang tu yang menang.. Dahsyat woo...
psstt...akak baju biru tu ambil video ada stail lah!



Gendut dapat tempat ke-3, jadilah..


Nota kaki sHiLaziZi: Time makan biasa boleh la makan banyak, time pertandingan camni, dengan nervous lagi...huhu...



No comments: