Column

Monday, March 18, 2013

Makan-makan ==> Kedai Makan Upin Ipin

Hah, Kedai Makan Upin Ipin?  First thing yang menerjah kepala aku, 'menu diorang ni mesti semua ayam goreng tang peha tu!'.  Sekali masuk, tengok menu....



Betullah!! Semua ayam tang peha!
Hahaha.... Eh, ada jugak menu selain ayam tau =)




Cer korang tengok, nama menunya pun dah buat kita feeling dok dalam telemovie Upin Ipin tu kan...



Ni apa yang aku order

Tetiba aku tak ingat apa nama menu ni, ada nasi putih, telur masin dengan gulai ikan *tak ingat gulai apa...sah hilang ingatan jap..  So far, aku bagi 3/5 la.  Dah lapar kan, balun je la.

Mee kari pulak (lupa amik gambar) memula diorang hantar masin giloss, lepas tu aku komplen, diorang buat baru, memang piawww..sedappp oooo...


Nota kaki sHiLaziZi: Lepas ni, boleh datang makan lagi..nak try menu lain pulak.

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ramai dah cakap... ermm...macam kena test jer ni... ^_^

SHILAZIZI said...

farah waheda wahid: mesti test tau! =)