Column

Monday, May 6, 2013

Undi Guna Tangan Kanan


Tengoklah, ramai kan..semua orang excited nak buang undi/


Aku line paling hujung...so pintu paling depan..means, barisan aku terpanjang...biasalah ni grup bebudak baru pestime nak ngundi..ahaks =)



Saje je check kat SPR siap aku bagitau lagi no siri aku, 2447
Pegawai tu senyum je...mesti dalam hati dia, 'eh budak ni, dah tau no siri lagi nak tetanya..'
Padahal aku nak kan kertas SPR ni je, buat kenangan..hahaha...


Excited nak ngundi tapi dalam baju dah umpama banjir kat Langat tahun lepas...huhu...
Muka tahan paneh 



Semakin hampir waktu yang ditungguuuuuu 



Yeay, dah sampai depan pintu!



Jeng...jeng...jeng...
Kat sini kita kena bagi IC untuk confirmation dan calit dakwat kekal
Memandangkan dia calit belah kiri, terpaksalah aku mengundi dengan tangan kanan...moga berkat...hahaha....Aku kidal lah weii..



Dup..dap..dup...dap..
eh, macam nak amik result SPM je pulak rasanya



Alhamdulillah, selesai sudah tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia!
Undi siapa?  Biarlah rahsia... *atas pagar*


Kotor sudah jari mulus ku...hahahaha...*muluslah sangat!


Nota kaki sHiLaziZi:  Pengalaman berharga aku di 5 Mei 2013..



No comments: